سیستم تبرید کمپرسورهای موازی یا تبرید مرکزی رک یکی از سیکل های تبرید تراکمی است که در صنعت تهویه مطبوع و تبرید برای خنک کردن سیالات متفاوت استفاده می شود. از کاربرد های آن می توان  در ساختمان های دارای فضاهای بزرگ و همچنین فروشگاه های زنجیره ای با  یخچالهای متعدد و در اتاق سردخانه ها  اشاره کرد . در این نوع از سیستم به جای استفاده از  تعداد زیادی سیستم تبرید مجزا با ظرفیت پایین از یک سیستم تبرید مرکزی که از تعداد کمتری کمپرسور با ظرفیت بالا که بصورت موازی با هم ترکیب شده به عنوان  جایگزین قرار می دهند . روند پیش روی صنعت به سمتی پیش می رود که بهینه سازی و کم کردن مصرف انرژی یکی از مهم ترین موضوع های تولید در همه صنایع می باشد.

از مهم ترین مزایای سیستم تبرید مرکزی رک کنترل ظرفیت به صورت پله ای می باشد. بدین صورت که طراحی ظرفیت کمپرسورها براساس بیشینه بار سرمایشی در نظر گرفته می شود و در زمان کارکرد ، با کاهش بار برودتی مورد نیاز ، کمپرسورها نیز قدرت خود را کاهش داده و سبب کنترل پیوسته سیستم و صرفه جویی در مصرف انرژی میشود . موازی سازی کمپرسورها باعث بهره وری انرژِی ، عمر بیشتر و خدمات کمتر میشود.

معرفی صنایع برودتی ملکی (سرماسل) صنایع برودتی ملکی (سرماسل) به مدیریت آقای عزیز ملکی در سال ۱۳۶۲ در راستای تحقق اهدافی چون پاسخگویی به نیازهای صنعت در حوزه سیستم های برودتی و تهویه مطبوع و همچنین توسعه فناوری های نوین آغاز به کار کرد. فعالیت این مجموعه در ابتدا در زمینه واردات تجهیزات برودتی بوده که پس از آن با انگیزه تولید سیستم های برودتی اقدام به احداث کارخانه ای در اهواز نمود. در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید سیستم های تهویه مطبوع، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، کمک به امور تدارکاتی دفتر مرکزی تهران در ابتدای جاده مخصوص کرج تأسیس گردید.

به کمک نیاز دارید؟ یا به دنبال یک نماینده

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه, 9 صبح تا 5 بعدازظهر
کپی رایت 2024, صنایع برودتی ملکی. تمامی حقوق سایت محفوظ است.
Translate »