ارزش نام تجاری (برند)

امروزه ، سرمایه ی اصلی بسیاری از سازمان ها نام های تجاری آن ها است. بر این اساس این خط مشی، یادآور هویت ارزش سازمانی ما شد که در قالب شخصیت و منش این نام تجاری به تصویر درآمده و همواره تلاش این سازمان پیگیری دقیق در راستای این اصل بسیار مهم بوده است.

بهره وری و کیفیت

اکنون صنایع برودتی ملکی با برند تجاری سرماسل ضمن بروز رساندن توان تکنولوژی خود همراه با برنامه ریزی و هدایت آن به سوی بهره وری هرچه بیشتر ، مسئولیت سنگین جهت رسیدن به کیفیت برتر مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی بر دوش خود احساس می کند. صنایع برودتی ملکی بر آن است تا از طریق تعامل سازنده با موسسات دانش بنیان، بهره گیری از دانش و فناوری های حوزه سیستم های برودتی و تهویه مطبوع و با به کارگری نیروهای متخصص و محقق جهت بروز رساندن توان تکنولوژی خود، گام های موثری را در عرصه صنعت کشور بردارد. بدلیل اهمیت بهره گیری از استانداردها در جهت تولید محصولات با کیفیت و صادرات در سطح منطقه دریافت گواهینامه های ۲۰۰۸ و ISO9001 و CE موید این واقعیت است.

تحقیق و توسعه

واحد تحقیق و توسعه ( R&D ) صنایع برودتی ملکی در راستای اهداف سازمانی مجموعه، با رویکرد ایجاد مجموعه دانش بنیان و با بکارگیری ایده های نو در مهندسی در جهت رفع مشکلات، افزایش راندمان و بهبود کیفیت محصولات و خدمات، طراحی و تولید محصولات جدید با در نظر گرفتن نیازمندی های حال و آینده صنعت فعالیت می نماید.

مسئولیت پذیری 

مسئولیت پذیری به عنوان یک الزام و تعهد درونی و بیرونی از سوی این سازمان برای انجام مطلوب مسئولیت ها در برابر جامعه، محیط زیست، با تفکر بهبود مستمر با تولید و عرضه مجصولات با کیفیت و ارائه ارزش برتر خدمات رسانی شایسته منطبق با نیازها و انتظارات مشتریان، و آرامش و اطمینان را برایشان به ارمغان می آوریم.

سرمایه های انسانی 

سازمان مدرن پویا و رقابتی به مدیران و کارکنان با دانش و با مهارت در همه سطوح نیاز دارد. بر این اساس ما برای تقویت آنها در بین کارکنان خود تلاش مستمر مطابق با فرهنگ سازمان به مفهوم سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین دارائی سازمان در جهت خدمت رسانی بالاتر از انتظار مشتری در راستای برآورده ساختن اهداف اولیه در حفظ ارزش سازمان گام بر میداریم.

جایگاه مشتری

ما مشتریان محترم را شریک تجاری خود دانسته و بر این اساس با بهره گیری از تفکر بهبود مستمر با تولید و عرضه محصولات با کیفیت مطلوب، و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در راستای برآورده ساختن اهداف اولیه  در حفظ ارزش برند تجاری گام برداشته و با این عقیده که ” خشنود کردن مشتریان کافی نیست ، بلکه سعی کنید انها را شیفته کار خود کنید”  فعالیت خود را ادامه می دهیم.

معرفی صنایع برودتی ملکی (سرماسل) صنایع برودتی ملکی (سرماسل) به مدیریت آقای عزیز ملکی در سال ۱۳۶۲ در راستای تحقق اهدافی چون پاسخگویی به نیازهای صنعت در حوزه سیستم های برودتی و تهویه مطبوع و همچنین توسعه فناوری های نوین آغاز به کار کرد. فعالیت این مجموعه در ابتدا در زمینه واردات تجهیزات برودتی بوده که پس از آن با انگیزه تولید سیستم های برودتی اقدام به احداث کارخانه ای در اهواز نمود. در سال ۱۳۷۹ با هدف تولید سیستم های تهویه مطبوع، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، کمک به امور تدارکاتی دفتر مرکزی تهران در ابتدای جاده مخصوص کرج تأسیس گردید.

به کمک نیاز دارید؟ یا به دنبال یک نماینده

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه, 9 صبح تا 5 بعدازظهر
کپی رایت 2024, صنایع برودتی ملکی. تمامی حقوق سایت محفوظ است.
Translate »